Ennek a képnek nincs címe

Ennek a képnek nincs címe
Vigyázz, frissen mázolva!

2010. február 11., csütörtök

Vers mindenkinek

Ott vagyok

Ott vagyok én, ahol a nap felkel,
Ott vagyok én, ahol szó nem kell.
Ott vagyok én, ahol a lélek ébred,
Ahol szép az élet, téged nézlek!

Itt vagy bennem, ahol szállnak a dalok,
Hol szárnya van a hitnek, a jónak, a szónak.
Merre a szív szava hív haza már,
Ott lakik ő, csodaszép szivárvány!

Lenne száz ajkam csókolni kezét,
Lenne száz hangom zengeni nevét,
Lennének szárnyaim, vinném magammal,
Hinném, hogy angyal szállt le közénk!

De nincsenek szárnyaim, a nyár tovaszáll,
Az est letekint, a sötét beborít, mert
Ott vagyok én, hol a Hold lepihen,
Hol a csillagok fényében játszik a hó,
Ott vagyok én, hol a Tél beköszönt,
Hol a jégből az ember formát ölt.

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
Nem vagyok bonyolult lélek. Kegyetlen vagyok, önző, szeretem az életet, és nem szeretek barátot elveszíteni.