Ennek a képnek nincs címe

Ennek a képnek nincs címe
Vigyázz, frissen mázolva!

2010. január 30., szombat

Bárány legyek, vagy farkas?

Az élet különös. Túl a vizsgaidőszakon, túl két főpróbahéten, túl egy jó baráttal történő vitán. Mi ebben a különös? A barátság szó. Számomra azt jelenti, hogy elmondhatom a véleményemet, még ha az fáj is. Ő vagy nem így látja, vagy nem is gondolja, hogy a barátom. Az élet velejárója a vélemény különbség. Sokszor beleesek abba a hibába, hogy embereket meg akarok győzni az igazamról, és mindig rájövök, hogy minek? Mi szükség van erre? Most nem szerettem volna senkit meggyőzni, pusztán a véleményem alapján döntöttem, beszéltem, ami ezek szerint egy barátot zárt el előlem. Vagy ő zárta el magát. Fene se tudja. De mindegy is, várom, hogy elmondja, miért viselkedik így, sok a mondvacsinált indok, sok a felesleges mellébeszélés. Az álom nekem mást jelent.

Hogy boldog vagyok-e? Igen. Pihentem. És H. van! Mi kellhet még?:)

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
Nem vagyok bonyolult lélek. Kegyetlen vagyok, önző, szeretem az életet, és nem szeretek barátot elveszíteni.